Direktlänk till inlägg 15 oktober 2013

Första fotograferingen

Av Cecilia Gibson - 15 oktober 2013 07:17

Ja igår var det dags för första fotograferingen på dagis för Ludvig och det hade gått hur bra som helst med både porträtt- och gruppbilden! :-)

Sedan var det ju även första dagen tillbaka för honom så han fick mjukstarta så jag hämtade honom efter lunchen.
Lyckan i hans ögon och hans röst när vi kom in på dagis... Helt oroligt! :-)
Barn behöver gå på dagis! Barn behöver vara med andra barn, stora som små!
Det märks i alla fall på Ludvig att han behöver det. Han och jag kan bli bra less på varandra då vi är upp i varandra dygnet runt.

Så nästa vecka börjar han på halvtid då jag börjar plugga igen vilket kommer bli kanon! :-)

Nej nu ska jag ta hand om en sur liten sak som kastar saker överallt :-P

/Cissi

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia Gibson - 26 maj 2014 06:40

Ja operationen gick mycket bra för Ludvig! Det gick bra innan också då han skulle få lite lugnande så han blev trött innan sövningen samt tugg-Alvedon som jag aldrig trodde att jag skulle få i honom, men när dom är så små kan man liksom lura dom l...

Av Cecilia Gibson - 13 maj 2014 07:33

Ja ikväll är det dags för Ludvig att duscha med den förbannade descutan-tvålen... Och varför jag säger förbannade är för att när man har en 2,5-åring som verkligen hatar att duscha eller bada samt skriker sig totalt hes av att man tvättar håret på...

Av Cecilia Gibson - 12 maj 2014 10:54

Ja nu är det knappt två dagar kvar innan Ludvig ska operera sin tumme för att rätta till sin Trigger-tumme. Jag är väldigt nervös... Då han måste sövas... Jag vet att läkarna kan sin sak, men mitt mamma-hjärta värker av att han ska sövas och att ...

Av Cecilia Gibson - 24 mars 2014 06:25


Ja i helgen har vi haft två kalas hemma då jag fyllde år i torsdags och sedan har vi varit på ett kalas då en vän fyller år idag ? Så det blev lite mycket godsaker för Ludvig, men inte tyckte han illa om det inte haha ? Och idag ska Ludvig på...

Av Cecilia Gibson - 16 mars 2014 08:18

Igår fick jag äntligen lite tid utanför hemmet och utan sonen. Jag och Ludvig är i princip med varandra dygnet runt och går in i luven på varandra hela tiden, han utmanar en verkligen konstant bara för att se hur långt han kan gå.. och får han inte...

Presentation


Bloggen om mig och livet jag lever :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards